Sizden Gelenler

Yayınlanmasını istediğiniz mesajları aşağıdaki yorum kısmından yazabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

YORUMLAR - 139 YORUM

  1. Gizli dedi ki:

    Merhabalar, 2 farkli hastanede kanda gebelik testi yaptirdi. 2 gun arayla yaptirdim. Birincisinde 61.8 beta hcg 2. Gun ise 92.9 olarak gordum. Acaba problem 2 farkli hastanede mi olmasi?

    1. Op.Dr.Zeki SALAR Op.Dr.Zeki SALAR dedi ki:

      Aynı merkezde gün aşırı test yapılması sağlıklı olur

  2. Berfin dedi ki:

    Merhaba hocam ben çok zor bir adet dönemi yaşıyorum yoğun derecede ağrılarım ve sacim oluyo bu nedenle ağrı kesici hap kullanıyorum ve bazen de iğne kullanıyorum bunun bana ilerde bir zararı olur mu yani hamile kalma olasiligimı düşürür mü çevremdeki herkes bana bunu soyluyo senin çocuğun olmaz diyo bi akıl verirmisiniz?

    1. Op.Dr.Zeki SALAR Op.Dr.Zeki SALAR dedi ki:

      Asla. Hiçbir zararı olmaz

  3. İrem dedi ki:

    Merhabalar hocam. Benim bir kaç gündür genital bölgemde kaşınma ve akıntı var. Akıntının rengi sarımsı gibi. Ne yapmam gerekiyor acaba açıkçası biraz korktum. İnternetten araştırdım ama bir de size sormak istedim

    1. Op.Dr.Zeki SALAR Op.Dr.Zeki SALAR dedi ki:

      Endişe etmeyelim muayene olmanız gerekir sonrası fitil ya da hap tedavisi verilir

  4. Erva dedi ki:

    Hamilelik korkumu nasıl yenerim.Hamilelik zor bi sūreç

    1. Op.Dr.Zeki SALAR Op.Dr.Zeki SALAR dedi ki:

      Psikolog desteği faydalı olur

  5. Kadir dedi ki:

    Sizlere bir sorum olacaktı. Klasik genç sorunlarından ama içimin rahatlamasını istediğim için soracağım bunu. Kıyafetler varken sürtünme yolu ile boşalma olmadan sadece zevk suyu akıntısı ile hamilelik mümkün müdür?

    1. Op.Dr.Zeki SALAR Op.Dr.Zeki SALAR dedi ki:

      Çok zor imkansız gibi

  6. Gizli dedi ki:

    Merhabalar birşey sormak istiyorum nişanlım ile bi durum yaşadım ama sadece sürtünme oldu bunun üzerinden 4 gün geçtikten sonra kahverengi kan geldi. Kızlık zarım bozulmuş mudur adet dönemim de yakın yoksa adetim ile ilgili midir bu olan

    1. Op.Dr.Zeki SALAR Op.Dr.Zeki SALAR dedi ki:

      Adet ile ilgilidir

  7. Büşra dedi ki:

    Merhaba adetimin son günü bitmişti kahverengi akıntım vardı son gün sürtünme yoluyla ilişkiye girdik boşalma olmadı ama ama zevk suyu vajinama değdi ondan korkuyorum hamile kalırmıyım çok tedirginim yardımcı olur musunuz lütfen ?

    1. Op.Dr.Zeki SALAR Op.Dr.Zeki SALAR dedi ki:

      Az da olsa böyle bir olasılık var

      1. Elif dedi ki:

        Hocam merhaba benim rahmim tavsan şeklinde hamile kalıyorum ama bebek 7.haftadan sonra bebegin kalbi atmiyor deniliyor histereskopi yapmam için ne gibi testler gerekiyor

        1. Op.Dr.Zeki SALAR Op.Dr.Zeki SALAR dedi ki:

          Kalp atımlarının durmasının başka bir nedeni olabilir. Genetik ya da pıhtılasma sorunu gibi. Onlara bakılması iyi olur

  8. mihriban omağ dedi ki:

    idrar yollarımda yanma sık idrar hissi idrar sırasında şiddetli ağrı oluyordu acil tahlil yaptı idrar yolu enfeksiyonu dedi antibiyotik kullandım bir kaç gün sonra yine ayni şikayetlerim oldu yine acil yine tahlil enfeksiyon dendi antibiyotik yine acil doktoruna soyledim geçmediğini bu ilaçlara geçmezse üroloğa gitmemi söyledi gittim grafik cekti ultrason baktı kum var enfeksiyon var desi bobrek te genta iğne yazdı 10 tane 5 tanesini yaptırdım ama ağrıların gecmiyo biraz hafifledi iğne bitince geçermi bu ağrıların niye geçmiyor yardım edermisiniz

    1. Op.Dr.Zeki SALAR Op.Dr.Zeki SALAR dedi ki:

      Kum taş olabilir Üroloji uzmanı görse iyi olur

  9. Sedef kaya dedi ki:

    Hocam merhaba size birşey danışmak istiyorum adet düzensizliğinden dolayı diane 35 kullanıyorum ilaç sayesinde 28 günde bir adet oluyorum 10 gün önce geri çekilme ile eşimle ilişki yaşadık bugün 28.gun ama hala adet olmadım yani ilişki üzerinden 10 gün geçti hamile kalip kalmadığımı anlamak için ne zaman kan testi yapmalıyım yardımcı olursanız sevinirim

    1. Op.Dr.Zeki SALAR Op.Dr.Zeki SALAR dedi ki:

      Doğum kontrolü kullanırken gebe kalma olasılığınız çok çok az. Endişe etmeyelim

      1. sedef dedi ki:

        Hocam peki şunu sormak istiyorum. adetim 1 gün gecikmeli oldu. sonrasında emin olmak için ilişkiden 25 gün sonra kanda gebelik testi yaptırdım. sonuç <1.20 çıktı. kesin sonuç mudur yoksa tekrar kan testi yapmalı mıyım

        1. Op.Dr.Zeki SALAR Op.Dr.Zeki SALAR dedi ki:

          Kesindir endişe etmeyelim

  10. Ecem dedi ki:

    Merhabalar , adetimin üzerinden 4 gün geçti normalde aksamazdı şüphelenip evde iki adet idrar testi yaptım çift çizgiyi görünce hastaneye gidip emin olmak istedim doktor ulturasonla baktığında kese göremediğini söyledi henüz çok yeni olabilir dedi kan vermemi istedi beta HCG sonucum 40,27 çıktı. Doktor söylediğim gibi çok yeni erken farketmişsiniz birşey söylemek için erken net birşey yok kimyasal gebelik olabilir bir hafta sonra gel tekrar kan ver değerlerine bakıcaz dedi hastaneden çıkalı iki uç saat oldu bir hafta nasıl bekliyceğimi bilemiyorum heyecanlı olduğum kadar endişelendim de kimyasal diyince korkuyorum şimdi ilk gebeliğim ve bu bebeği çok istiyoruz ya tutunamazsa sizin düşünceniz nedir değerlerim çok mu düşük başlangıç olarak veya bir haftaya kadar yükselir mi ? Sizce ben mi abartıyorum bu kadar endişelenicek birşey var mı ? Kafamda deli sorular bilgilerinize ihtiyacım var.

    1. Op.Dr.Zeki SALAR Op.Dr.Zeki SALAR dedi ki:

      Bir hafta beklemek yerine testi tekrar edelim. 48 saat sonra tekrar edelim testi aynı merkezde 2 kat artış olması lazım normal Gebelikte

  11. Sonnur dedi ki:

    Kadindaki cinsel isteksizlik le ilgili hangi doktora gitmeliyiz

    1. Op.Dr.Zeki SALAR Op.Dr.Zeki SALAR dedi ki:

      Cinsel terapi ile ilgilenen Psikologlar ve jinekologlar ideal bu konuda

  12. Julia dedi ki:

    Merhaba Şuan üç haftalık hamileyim ayın ikisinde ilişkiye girmiştim ve tahminime göre bu ilşki sırasında hamile kaldım üç gün sonra bir ilişkim daha oldu ve orgazm olmuştum bu orgazm muhtemelen gebelik oluşurken oldu bunun gebeliğe bir zararı var mı

    1. Op.Dr.Zeki SALAR Op.Dr.Zeki SALAR dedi ki:

      Orgazm olmanın gebeliğe zararı olmaz. Endişe etmeyelim

  13. Sibel dedi ki:

    Hocam 25 yaşındayım. Fsh 10.65 tsh 3.93 pro 22.62 çıktı. Ben normal yollarla gebelik elde edemez miyim? Hemen aşılama veya tüp bebek mi gerekiyor? Adetlerim düzenlidir. Bundan 3 ay önce olduğum muayenede doktorum sıkıntı Yok dedi. Bu doktorum ise bu değerlere böyle yorum yaptı. Ne yapmalıyım?

    1. Op.Dr.Zeki SALAR Op.Dr.Zeki SALAR dedi ki:

      Testlere bakarak endişeye kapılmayın. Ultrason ile yumurta sayımı yapılmasını tavsiye ederim

  14. Pino dedi ki:

    Merhaba kızlık zari yırtıldığında görünümü nasıldır içinde beyaz sıvı var midir

    1. Op.Dr.Zeki SALAR Op.Dr.Zeki SALAR dedi ki:

      Beyaz sıvı yoktur

  15. Pino dedi ki:

    Merhaba kızlık zari yırtıldığından birkaç gün sonra beyaz sıvı gelmesi nedir

    1. Op.Dr.Zeki SALAR Op.Dr.Zeki SALAR dedi ki:

      Enfeksiyon olabilr örneğin Mantar. Muayene olmanızı öneririm

  16. Songul dedi ki:

    Hsg filminde rahim dönmesi göruĺurmu olup olmadigi

    1. Op.Dr.Zeki SALAR Op.Dr.Zeki SALAR dedi ki:

      Evet tespit edilir